Alleen zijn, de een vindt het geweldig, de ander wil het liefst altijd onder de mensen zijn. Zelf vind ik het van tijd tot tijd heerlijk om alleen te zijn, me-time noem ik dat. Vaak ga ik heerlijk een stuk wandelen in m’n eentje, al dan niet met mijn camera. Zodra ik mijn camera bij me heb, kijk ik eigenlijk veel bewuster om me heen. Lees verder Boek review: Alleen zijn