En al weer een week voorbij, waarin ik een slechte race liep, maar ook genoot van een prachtig feest. Ik begon de week weer met een paar heerlijke wandelingen. Lees verder Vlog 23, over een slechte race en een prachtig feest
En al weer een week voorbij, waarin ik een slechte race liep, maar ook genoot van een prachtig feest. Ik begon de week weer met een paar heerlijke wandelingen. Lees verder Vlog 23, over een slechte race en een prachtig feest
Het laatste weekend van mei was het weer zover, een heel weekend ging ik op trainingskamp met zo’n 55 hardlopers van onze “Pieter-loopgroepen” binnen Atletics. Al drie keer eerder mocht ik zo’n weekend meemaken, op Ameland, Schiermonnikoog en in Egmond aan Zee. Terugkerend is elk jaar wel het zand. Zo ook dit jaar!
Lees verder Trainingskamp in de duinen: zandhappen en feest!
Het is al weer even geleden, dat ik de Muddy Angel Run in Amsterdam (Spaarnwoude eigenlijk) liep. Eindelijk is hier dan mijn verslag, van deze bijzondere dag! Modder tot ver achter mijn oren, gezelligheid en plezier waren hoofdingrediënten voor dit evenement. Lees verder Muddy Angel Run Amsterdam
Dit keer een vlog over de afgelopen twee weken. Twee weken, twee keer feest!
Het eerste feest was het “trainingskamp” dat ik meemaakte in de Loonse en Drunense Duinen: Een weekend lang zand happen, ploeteren, zingen bij kampvuur, barbecuen… Kortom: één en al gezelligheid! Lees verder Vlog 21-22, Alleen maar feest!